KODE Dfp 1 Akibat Dituduh Menc(u)ri iPhone Guru, Pelajar Cuba Bun(u)h Diri dan Kini Alami Mati Otak | ViralinAja
200x200
responsive

Akibat Dituduh Menc(u)ri iPhone Guru, Pelajar Cuba Bun(u)h Diri dan Kini Alami Mati Otak

KODE 200x200
KODE 336x320 atau in artikel

Tugas seorang guru bukannya mudah. Mereka perlu mengajar dan mendidik anak murid mereka dengan sebaik mungkin. Boleh dikatakan, hampir semua guru menganggap anak muridnya seperti anak sendiri. Oleh sebab itu lah jarang untuk kita dengar kes penderaan murid di kalangan guru.

Tetapi tidak bagi kes ini, di mana tular tentang pelajar Tingkatan 2 tidak mengaku bersalah selepas dituduh menc(u)ri telefon bimbit milik gurunya. Menurut The Star, kejadian ini berlaku di Pulau Penang baru-baru ini. Vasanthapiriya pelajar dari SMK Methodist di Nibong Tebal cuba untuk membun(u)h diri, dengan menggantungkan dirinya selepas dituduh menc(u)ri Iphone milik gurunya.

Ianya bermula apabila 4 orang guru telah menuduh pelajar tersebut menc(u)ri kerana ternampak dia pergi ke bilik guru melalui rakaman CCTV. Apa yang memilukan, guru-guru tersebut turut memukul dan mengurungnya di sebuah bilik kerana tidak puas hati. Difahamkan, pelajar itu juga tidak dibenarkan pergi ke tandas serta berehat.

Selepas itu, guru kelas pelajar itu serta suaminya membawa Vasanthapiriya pulang ke rumah selepas membuat report di balai polis.

Namun selepas gurunya itu pulang, dia terus mengurungkan diri di dalam bilik dan meninggalkan sekeping nota, mengatakan bahawa dia tidak pernah menc(u)ri telefon bimbit gurunya itu. Tidak lama selepas itu, bapanya memecahkan pintu milik anaknya, dan mendapati anaknya itu telah menggantungkan diri dengan menggunakan sehelai kain. Bapanya gegas membawanya ke hospital selepas gagal membuat CPR.

Sumber : http://lobakmerah.com/akibat-dituduh-mencuri-iphone-guru-pelajar-cuba-bunuh-diri-dan-kini-alami-mati-otak/
Kode 300 x 250
close
==[ Klik disini 1X ] [ Close ]==
Kode DFP2
Kode DFP2