KODE Dfp 1 Top 3 Instafamous Anda Boleh Follow Untuk Inspirasi #OOTD Setiap Hari | ViralinAja
200x200
responsive

Top 3 Instafamous Anda Boleh Follow Untuk Inspirasi #OOTD Setiap Hari

KODE 200x200
KODE 336x320 atau in artikel

Daripada solekan, saiz badan, ketinggian, cara pemakaian dan berfesyen hinggalah gaya mereka posing untuk bergambar seringkali menjadi inspirasi para pengikut. Jika anda mahu kelihatan seperti model dan bergaya ketika mengambil gambar #OOTD, cuba tiru gaya insta-femes ini semua posing

* Nombor tidak melambangkan turutan atau ukuran yang mana paling lawa, paling stylo dan sebagainya. Kita main letak je secara random!

1. Rafidah
Insta-femes atau lebih profesional digelar Social Media Influencer tidak dinafikan sedikit sebanyak memberi impak yang besar kepada para pengguna laman sosial. Apa sahaja yang mereka lakukan atau cuba tonjolkan pasti menarik perhatian atau menjadi inspirasi pengikut.

Gaya penampilan Rafidah sentiasa menarik perhatian 102,000 pengikutnya di Instagram. Malah, gaya gadis berkulit sawo matang ini boleh dikatakan ‘next level‘, sebab apa? Kerana saling tidak tumpah seperti model profesional antarabangsa. Malah, ada yang menggelar Rafidah sebagai ‘OOTD Queen’.Fuhhhh!

Kalau mahu inspirasi gaya posingala Rafidah, boleh follow gadis styloini di Instagram.

2. Izwani Merican
Digelar ‘barbie’ oleh pengikutnya, Izwani bukan sahaja sering tampil anggun bahkan turut membuat mereka jealous dengan kulitnya yang mulus. Kerap membuat kemunculan dievent jenama popular seperti Urban Decay, penampilan gadis ini tidak pernah mengecewakan. Taste fashion dia memang umph!

3. Att Yusof
Sering tampil dengan gaya pemakaian inspirasi warna pastel, Att pernah tersenarai dalam artikel Lobak Merah sebelum ini. Lagi sekali kita senaraikan dia, so mesti follow ok!

Bekerja sebagai jurusolek, gadis ini sentiasa tampil decent dengan gaya pemakaian yang simple tetapi tetap anggun. Ikuti gaya penampilan dan cara untuk pose Att di Instagram.

Sumber : http://lobakmerah.com/10-instafamous-anda-boleh-follow-untuk-inspirasi-ootd-setiap-hari/
Kode 300 x 250
close
==[ Klik disini 1X ] [ Close ]==
Kode DFP2
Kode DFP2